En çok dinlenen 5 İlahi

Çok sevilen ve en fazla dinlenen 5 ilahi huzurlarınızda..







Bu Videoda bulunan İlahilerin Sözleri

1.İlahi: Gül Ahmedim İlahisi:

Söyleyen: ENSAR KARDEŞLER İlahi Gurubu

GÜL AHMED'im (S.A.S)


Yapayalnız gecelerde

Anlamaz ki beni kimse

Olacak Sensin tek çare

Derdime Gül Ahmed'im (S.A.S)




Gül Ahmed'im (S.A.S) ,Gül Ahmed'im (S.A.S)

Canda Canan Muhammedim (S.A.S)

Kurban olsun canım tenim

Gözlerine Gül Ahmed'im(S.A.S)




İşte şuradaki yaram

Ah ne yapsam ne yapsam

Senden başka yok ki saran

Yollarında Gül Ahmed'im (S.A.S)




Gül Ahmed'im (S.A.S) ,Gül Ahmed'im (S.A.S)

Canda Canan Muhammedim (S.A.S)

Kurban olsun canım tenim

Gözlerine Gül Ahmed'im(S.A.S)




Geldim huzuruna Senin

İşte sağında Ebu ßekr'in

Eridi bitti Ömer'in

Yollarında Gül Ahmed'im (S.A.S)




Gül Ahmed'im (S.A.S) ,Gül Ahmed'im (S.A.S)

Canda Canan Muhammedim (S.A.S)

Kurban olsun canım tenim

Gözlerine Gül Ahmed'im(S.A.S)


2. Video: Menzil Yolu İlahisi:

                                         Söyleyen: Abdurrahman Önül




Menzil yolu taşlıktır.
Etrafı ağaçlıktır
Bu yollun yolcuları 
Hep Mevlaya Aşıktır

Sensin benim sultanım
Sensin benim dermanım
Ezelden de Sultanımsın
Sensin benim sultanım

Hak Resulden



Share this video :

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Videos

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. İlahi TV - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger